31 Aralık 2012 Pazartesi

Airdroid ile Akıllı Telefonu Bilgisayarınıza Bağlayın

Köy okullarımızla iletişebilmek ve onlara duyuru yapabilmek adına kendi telefonumdan SMS gönderiyorum. Malum sirkülasyonun çok fazla olduğu ilçede sürekli öğretmenler değişiyor ve telefon numaralarıda haliyle değişiyor. SMS göndermek için teke tek bütün numaraları telefona yazmak büyük bir çile. Derken Airdroid le tanıştım bence müthiş bir uygulama tabii android yüklü bir cihazınız varsa :)



Aynı kablosuz ağ üzerinden hem pcnizin hemde android cihazınızın internete bağlanıyor olması yeterli. Cihazınızda uygulamayı çalıştırdığınızda size bir IP adresi ve bir port gönderiyor. Eklediğim resimlerde ekran görüntüsü mevcut. Uygulamanın size gönderdiği IP adresini PC nizde herhangi bir internet tarayıcısında adres çubuğuna yazmanız yeterli.













IP adresini yazıp tıkladığınızda bir şifre ekranı açılıyor. şifreyide yazıp girdiğinizde telefonunuzun işletim sistemi bir web sayfası formatında önünüzde duruyor. Rehber, fotoğraflar, müzikler, videolar uygulamalar ve hatta arama kayıtlarınız bile karşınızda. Ben bu yöntemle bir listede bulunan öğretmenlerin cep numaralarına toplu SMS gönderiyorum ve gerçekten çok faydalı. Mesajların ulaşma süresi kullandığınız Mobil Operatörünün hızına bağlı.
Program resimlerini inceleyerek detaylı bilgi edinebilirsiniz.

İyi günlerde kullanın... :)




Hiç yorum yok: