28 Ağustos 2011 Pazar

Öğretmenevi Ambar Programı







Blog yazmak iyi bişey aslında. çünkü bazen unuttuğunuz ya da hatırlamağınız konuları tekrar dönüp inceleyebiliyorsunuz ve daha önce bu işi yaptığınızı görünce hayretler içinde kalabiliyorsunuz. programlama sektöründe çalışanlar için zor olan kısım ara vermektir. aslında ara vermek deilde yaptığınız işlerin dönütlerinin gelmemesi ya da eğitimci diliyle pekiştireç alamamanız sizi yorgunluğa ve bıkkınlığa sevkediyor. bende artık bu tarihten sonra boşa beleşe çalışmamaya karar verdim. Asp.Net ve Jquery üzerinde çalışmaya gayret ediyorum. en son Yüksekova Halk Eğitim Merkezi internet sayfasını düzenlemeye çalıştım. ortaya bişeyler çıktı ama henüz bitmiş değil. yani beta aşamasında. Asp.Net in arkaplanında kod yazma düzeyim hala düşük seviyelerde henüz tam olarak istediklerimi yansıtabilmiş değilim. Fakat vazgeçmedim. J query ile ilgili kaynaklar için webloti internet sayfasını takip edebilirsiniz. Ayrıca asp.net le ilgilide http://www.mehmetduran.com bu siteden faydalanabilirsiniz. eskiden yazgelistir.com u kullanırdk ama artık kişisel sayfalarda daha çok örnek bulma imkanı var. Bu arada delphi 7 ilede öğretmenevi için bi ambar programı geliştiriyorum. Çok şükür ki istedikleri şekilde bitirmeyi başardım.


Programa kullanıcı adı ve şifreyle erişim sağlanıyor.










Programda ön tanımalar bölümünde firmalar, ürünler, ürün sınıfları vs. tanımlanıyor.








Ürün giriş formunda ürün sınıfına göre ürünler ekleniyor.










Ürün çıkış formunda ürünün alış fiyatına ve birimine göre gruplandırma yapılıyor ve stok takibi imkanı veriyor.









Aylık ve Günlük olarak giren çıkan ürünlerin sorgulaması ve ürün fişleri program tarafından koordine edilmektedir.











Yazdırılacak form ekranıda yandaki resimde görüldüğü gibidir.

Hiç yorum yok: