21 Mart 2010 Pazar

HANE ZİYARET BİLGİ FORMU PROGRAMI


Yine boşladık blogu. çok mu çalışıyoruz vakit mi bulamıyoruz bilinmez ama arada yazmak iyi geliyor. son 12 gündür Yüksekova Kaymakamlığı bünyesinde faaliyet gösteren Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'na bir program geliştiriyorum. İlk başladığım da okuldan 1 hafta izin aldılar, bence gerek yoktu çünkü ilk istedikleri program 3-4 günde biterdi ama bilindiği gibi istekler azalmıyo sürekli artıyo ve tam tamına 12 gündür bu işle ilgileniyorum. Daha önce yapılmamış mı diye sordum kağızman da yampışlar (çalmışlar) ama bizim işimizi görmüyor çünkü onda sadece form kaydı ve resim ekleme olayı var. benim geliştirdiğimde ise adres, form, resim, yardım ekleme menüleri excel e aktarma ve raporlama seçenekleri var. Aslında bugün son kısma geldim yardım seçeneklerinin yazdırılması ve çok sıkıldım yapmak gelmiyor içimden. Bi insan sql komutları yazmaktan bu kadar mı sıkılır evet sıkılırmış. Ha gayret bitecek tabi yeni bişeyler istemezlerseee...

Hiç yorum yok: